czwartek, 9 marca 2017

Wiosenne porządki

Postanowiłam zrobić koszyk na półkę do przedpokoju, żeby wprowadzić trochę ładu i porządku.
 
Dno z grubego kartonu ...



......rurki pokolorowałam bejcą, dno pomalowałam na biało













Żeby koszyk łatwo się zdejmowało z półki zrobiłam uchwyty


 przód ozdobiłam tabliczką

Teraz wszystko można powkładać 

Okazało się, że  jeden koszyk to jednak za mało


musiałam wziąć  się do roboty




i tak powstały cztery koszyki

które nie wiadomo czemu zaraz się zapełniły :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł :)Śliczne koszyczki. Perfekcyjnie wykonane i w dodatku takie personalne. Zrobiłam sobie też jeden duży koszyk do przedpokoju. Stoi na półce nad wieszakiem. Bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Dużo rurek, dużo czasu ale się zawzięłam :)

    OdpowiedzUsuń